1 липня розпочинає свою роботу сервіс створення електронних кабінетів для вступників до закладів вищої освіти. Для створення кабінету вступник має увійти на сторінку системи подання заяв в електронній формі. Для реєстрації електронного кабінету вступник має вказати адресу електронної пошти, яка надалі буде логіном для входу. Важливо: під час реєстрації електронного кабінету заборонено використовувати електронні адреси заблокованих в Україні сервісів. У ході реєстрації електронного кабінету вступник має внести дані:

  • одного із сертифікатів ЗНО/НМТ/ЄВІ (номер, пін-код та рік отримання). Рік отримання абітурієнт має вибрати з випадного списку. Якщо вступник має кілька сертифікатів, для реєстрації необхідно використати лише один з них, а інші додати в особистому електронному кабінеті вступника вже після реєстрації;
  • свідоцтва про повну загальну середню освіту (атестата) / диплома молодшого спеціаліста / диплома бакалавра / іншого документа (диплома) про освіту, на основі якого здійснюється вступ – серію, номер.

Якщо у вступника відсутній сертифікат ЗНО/НМТ/ЄВІ відповідно до спеціальних (пільгових) умов вступу, йому необхідно встановити ознаку «Не маю сертифікатів НМТ (ЗНО)/ЄВІ» та зареєструвати електронний кабінет вступника з документом, що посвідчує особу.

Після цього на вказану електронну адресу надійде лист для активації доступу до електронного кабінету, який необхідно активувати протягом 15 хвилин.

Після активації електронного кабінету вступник має завантажити таку інформацію про себе:

  • контактний номер телефону (у форматі +380 – для України, або форматі тієї країни, де наразі перебуває вступник);
  • кольорову фотокартку вступника (3х4 см) у форматі JPG (JPEG), максимальний розмір файлу не має перевищувати 1 Мб.

Також вступники мають пам’ятати, що фото, завантажене в е-кабінет, заклади освіти надалі використовуватимуть для випуску студентського квитка.

Окрім того, у разі наявності сертифіката НМТ/ЗНО/ЄВІ інших років необхідно також додати дані сертифіката (номер, PIN-код, рік).

У ході реєстрації вступники мають уважно перевіряти, чи коректно завантажені усі дані, адже після подання першої заяви внести будь-які зміни до електронного кабінету вже неможливо.

Прийом заяв та документів від вступників на перший (бакалаврський) рівень освіти триватиме з 19 липня до 18.00 31 липня 2024 року.

Загалом особисті електронні кабінети вступників працюватимуть протягом усієї вступної кампанії, тобто до 31 жовтня 2024 року.

ІНСТРУКЦІЯ Реєстрація електронного кабінету та подання заяв до ЗВО на основі ПЗСО (11 кл.) та НРК5